Dungeon Siege
Chrypek - 05-04-2007 22:54
[center:bb6d6b9e5f]
Dungeon Siege PL http://www.glaister.com/History/Andy...iege%20LOA.jpgCD1http://rapidshare.com/files/11738461/Dungeon_siege_PL_cd1.part1.rar
http://rapidshare.com/files/11743868/Dungeon_siege_PL_cd1.part2.rar
http://rapidshare.com/files/11749431/Dungeon_siege_PL_cd1.part3.rar
http://rapidshare.com/files/11753306/Dungeon_siege_PL_cd1.part4.rar
http://rapidshare.com/files/11756821/Dungeon_siege_PL_cd1.part5.rar
http://rapidshare.com/files/11759003/Dungeon_siege_PL_cd1.part6.rar
CD2http://rapidshare.com/files/11762377/Dungeon_siege_PL_cd2.part1.rar
http://rapidshare.com/files/11765431/Dungeon_siege_PL_cd2.part2.rar
http://rapidshare.com/files/11768158/Dungeon_siege_PL_cd2.part3.rar
http://rapidshare.com/files/11847516/Dungeon_siege_PL_cd2.part4.rar
http://rapidshare.com/files/11853554/Dungeon_siege_PL_cd2.part5.rar
http://rapidshare.com/files/11860460/Dungeon_siege_PL_cd2.part6.rar
http://rapidshare.com/files/11867335/Dungeon_siege_PL_cd2.part7.rar
http://rapidshare.com/files/11868569/Dungeon_siege_PL_cd2.part8.rar [/center:bb6d6b9e5f]
duzy_rysiek - 06-24-2007 19:46
Dawno temu, w ?wiecie wykreowanym z woli Microsoftu, na kontynencie Covaeron istnia?o pot??ne Imperium. Wewn?trzne walki o w?adz? os?abi?y kolosa i wkrótce nast?pi? jego upadek. Na szcz??cie nie wszystkie ziemie Imperium pogr??y?y si? w chaosie. Dziesi?ty Legion, najlepsza i najwierniejsza idea?om jednostka przetrwa?a. Legion wyruszy? na zachód i tam za?o?y? nowe królestwo w?ród gór i ?yznych dolin. Przez kilkaset lat ?yli w spokoju....
Z czasem zdo?ano zapomnie? o przesz?o?ci i o z?u, które wygna?o legionistów do nowej krainy. Pewnego dnia przesz?o?? wróci?a - prymitywni, nie sprawiaj?cy dot?d k?opotów Krugowie ruszyli masowo do ataku i wyci?li w pie? wi?kszo?? obro?ców. Jeden z ostatnich legionistów, ?miertelnie ranny, zdo?a? dotrze? na farm? swego przyjaciela i w ostatnich s?owach powierzy? mu misj? ostrze?enia przed niebezpiecze?stwem wioski Stonebridge. Po otarciu krwi swego druha z r?k i chwyceniu najbli?szej broni, prowadz?cemu spokojny dot?d ?ywot farmerowi pozosta?a ju? tylko zemsta... Jak si? s?usznie domy?lacie, farmerem kieruje w?a?nie gracz zasiadaj?cy przed komputerem.
Je?eli w Baldur's Gate albo Gorasul mieli?cie jakiekolwiek zapytania co do przebiegu stworzenia postaci, to tu na pewno mie? nie b?dziecie. Kreacja postaci jest tu naprawd? prosta jak konstrukcja parasola. P?e?, imi?, wygl?d - tylko tyle. Koniec i kropka, nie pomo?e p?acz i zgrzytanie z?bów - wybór rasy jest dowolny pod warunkiem, ?e wybierzemy cz?owieka. Jedyne pole do popisu to wybór twarzy i ciuchów. Wida? od razu, ?e Dungeon Siege to ?aden rasowy RPG, jeno rasowy hack'n'slash a la Diablo i gry jemu podobne.
G?ówna posta? spektaklu jest jednak?e opisana przez szereg cech: si??, zr?czno??, inteligencj?, punkty zdrowia, punkty mana, umiej?tno?? walki wr?cz, walki na dystans, poziom magii natury, magii bitewnej i klasa pancerza. Uff. Wszystkie one wp?ywaj? na odporno??, ?ywotno?? i poziom umiej?tno?ci bojowych bohaterów. Zdrowie i mana zwi?kszaj? si? wraz z si?? i inteligencj?. Odporno?? pancerza zale?y od zr?czno?ci i zbroi.
Podczas gry, wraz z u?ywaniem ró?nych narz?dzi do krzywdzenia bli?nich na krótkim lub d?ugim dystansie, zwi?ksza si? poziom umiej?tno?ci pos?ugiwania si? danym typem broni. Cherlawy wie?niak, z ledwo?ci? potrafi?cy unie?? motyk? stopniowo przeradza si? w mocarnego wojownika, do którego nikt przy zdrowych zmys?ach nie "wyskoczy".
Osoby przedk?adaj?ce si?? umys?u nad si?? topora powinny zainteresowa? si? systemem magii, bowiem i ona w DS wyst?puje. Trudno si? temu dziwi?, gdy? ?wiat fantasy bez magii nie móg?by istnie?. Zestaw czarów zawarty w DS, powinien zadowoli? ka?dego mi?o?nika mrocznych inkantacji. Na czary podzielone na sfery bitewn? i natury, sk?ada si? wszystko to, co magom do szcz??cia potrzebne. S? tu zakl?cia ofensywne, s?u??ce do ranienia bli?nich (nazwijmy to mniej drastycznie - samoobrony) oraz zakl?cia istnie szama?skie - leczenie ran czy te? tworzenie pancerzy, przyzywanie burzy itp.
Wszystkie te czary s? zapisane na pergaminach. Aby je wykorzysta?, nale?y posiada? ksi?g? czarów. Sk?ada si? ona z dwóch cz??ci - cz??ci aktywnej, mieszcz?cej jedynie dwa czary, mo?liwe do wykorzystania w ka?dej chwili gry, oraz cz??ci pasywnej, w której umieszczona jest reszta magicznych zapisków.
Wraz z up?ywem czasu (czytaj: wraz z zabijaniem coraz wi?kszej ilo?ci coraz mocniejszych wrogów) posta? si? rozwinie, poziom cech wzro?nie, a to umo?liwi korzystanie z bardziej wysublimowanego wyposa?enia. Mówi?c pro?ciej, bardziej zabójczego lub zapewniaj?cego lepsz? ochron?. Znale?? takie rzeczy mo?na wsz?dzie - u pokonanych przeciwników, w skrzyniach beczkach itd. Mo?na je otrzyma? za wype?nienie zada? lub wreszcie kupi? sobie u kowala, którego sklepiki znajdziemy w ka?dym napotkanym na swojej drodze mie?cie.
W Dungeon Siege problem nie polega na znalezieniu dobrego przedmiotu, ale na zabraniu go. Plecak jest raczej ?rednich rozmiarów i mie?ci si? w nim niewiele. Przedmioty le??ce dooko?a na ziemi, bywaj? cz?sto bardzo kusz?ce. Wi?c co robi?? Trzeba kupi? mu?a! Proste to i skuteczne rozwi?zanie - poczciwe zwierz? b?dzie taszczy?o za graczem ca?? gór? ekwipunku. A jak jednego mu?a b?dzie za ma?o, to kupi si? nast?pnego. Takie zwierz?tko w grze RPG to niez?y patent, który dot?d by? niezbyt cz?sto wykorzystywany. W DS sprawdza si? on znakomicie.
Do dru?yny mo?na przy??czy? ca?? mas? postaci - ?uczniczki, krasnoludy o irlandzkim akcencie i innych najemników. Za us?ugi jednym trzeba p?aci?, innym nie. Kierowanie dru?yn? jest jednak po troszku trudne i niewygodne, bo zdarzaj? si? sytuacje, kiedy dzielni bohaterowie i kilka potworów, ta?czy ze sob? przez dobrych kilkana?cie sekund i nie zadaje nawet jednego celnego ciosu. Spraw? na ca?e szcz??cie poprawia mo?liwo?? indywidualnego ustalenia wzorca zachowania dla ka?dego z cz?onków teamu poszukiwaczy chwa?y. Jeden b?dzie sta? w miejscu i szy? do wroga z ?uku, drugi z motyk? (Zaraz, zaraz... powiedzia?em motyk?? A niech tam, w tym RPG motyki te? mog? tu s?u?y? jako bro?) porwie si? na nacieraj?c? na niego armi? 1000 potworów.
CD1
part1: http://www.megaupload.com/?d=VG298PI5
part2: http://www.megaupload.com/?d=4OQF7KUU
part3: http://www.megaupload.com/?d=YWN4XXS9
part4: http://www.megaupload.com/?d=UBQWH9AG
part5: http://www.megaupload.com/?d=RCACNM0E
part6: http://www.megaupload.com/?d=H5R4TQX4
part7: http://www.megaupload.com/?d=J8X19JVX CD2
part1: http://www.megaupload.com/?d=K6FQ24X2
part2: http://www.megaupload.com/?d=PMDMZMDW
part3: http://www.megaupload.com/?d=NF2IRBPC
part4: http://www.megaupload.com/?d=Q6DZAJT8
part5: http://www.megaupload.com/?d=XIYZM4H0
part6: http://www.megaupload.com/?d=7QPLGPDW
part7: http://www.megaupload.com/?d=B27HTXZY
part8: http://www.megaupload.com/?d=JRDB5MY6 Spolszczenie
part1: http://www.megaupload.com/?d=X96K7740
part2: http://www.megaupload.com/?d=6WTMALCB
part3: http://www.megaupload.com/?d=XOWEVTC8
part4: http://www.megaupload.com/?d=73C6KX7A
part5: http://www.megaupload.com/?d=PDQD4YO2
part6: http://www.megaupload.com/?d=1EH7J6QT
Ari911™ - 09-20-2007 17:39
http://images21.fotosik.pl/419/c196ddab8db5f9ef.jpgkategoria: cRPG
producent: Gas Powered Games
wydawca: Microsoft Entertainment
dystrybutor PL: A.P.N. Promise
data premiery: 05 kwietnia 2002
data wydania PL: 29 kwietnia 2002
Rozs?dne wymagania sprz?towe:
Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D.
Dungeon Siege to gra akcji/cRPG umieszczona w realiach ?wiata fantasy. Podobnie jak w innych tego typu opowie?ciach o walce dobra ze z?em, staniemy w niej do walki przeciwko armii ciemno?ci pustosz?cej spokojne krainy.
Gr? rozpoczynamy jako prosty wie?niak rzucony w wir niesamowitych wydarze?, lecz wraz z odkrywaniem ?wiata i pokonywaniem kolejnych przeciwno?ci uczymy si? nowych umiej?tno?ci. Po drodze mo?emy zebra? dru?yn? sk?adaj?c? si? nawet z o?miu bohaterów. Sposób kontroli postaci zaczerpni?to z gier cRPG i RTS, dzi?ki czemu z ?atwo?ci? mo?emy poprowadzi? jednostki do boju formuj?c odpowiedni do sytuacji szyk, oraz mie? pe?ny wgl?d w statystyki postaci oraz ich rozwój.
Co ciekawe wyst?puje tu odmienny od klasycznego system awansu postaci, np.: je?eli wyposa?ymy jedn? z postaci w ?uk to z czasem b?dzie ona coraz to lepszym ?ucznikiem. Ka?dy cz?onek dru?yny charakteryzowany jest przez pi?? umiej?tno?ci: bronie ci?te, bronie obuchowe, bronie strzeleckie, czarna magia i bia?a magia.
Akcja Dungeon Siege toczy si? w gigantycznym ?wiecie, pe?nym ró?norodnych lokacji, takich jak tajemnicze zamki, podziemia, itp., wykonanym w bardzo dobrej jako?ci trójwymiarowej grafice, pe?nej wymy?lnych efektów ?wietlnych, itp.
Mo?liwo?? jednoczesnej gry do o?miu osób w sieci lokalnej lub w Internecie na serwerach MS Gaming Zone.
Kilka trybów gry wieloosobowej np. Capture the Castle, King of the Hill, Smear the Sorcerer.
Do??czony edytor umo?liwiaj?cy dowolne manipulowanie jej parametrami, jak chocia?by tworzenie w?asnych postaci, czarów, katakumb a nawet ca?ych ?wiatów.
KOD
CD1
http://rapidshare.com/files/11738461..._cd1.part1.rarhttp://rapidshare.com/files/11743868..._cd1.part2.rarhttp://rapidshare.com/files/11749431..._cd1.part3.rarhttp://rapidshare.com/files/11753306..._cd1.part4.rarhttp://rapidshare.com/files/11756821..._cd1.part5.rarhttp://rapidshare.com/files/11759003..._cd1.part6.rar CD2
http://rapidshare.com/files/11762377..._cd2.part1.rarhttp://rapidshare.com/files/11765431..._cd2.part2.rarhttp://rapidshare.com/files/11768158..._cd2.part3.rarhttp://rapidshare.com/files/11847516..._cd2.part4.rarhttp://rapidshare.com/files/11853554..._cd2.part5.rarhttp://rapidshare.com/files/11860460..._cd2.part6.rarhttp://rapidshare.com/files/11867335..._cd2.part7.rarhttp://rapidshare.com/files/11868569..._cd2.part8.rar
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plmarucha.opx.pl